Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is dit?

We kregen dit dingetje bij onze bestelling van een flesje coca cola. Het is van ijzer en het logo is draaibaar. We hebben alleen geen idee wat het is en waar het voor dient. Wie weet het wel?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij ligt verkeerd op de tafel. Hij moet aan de rand hangen:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk, zo'n tashangert!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha ja sorry, wist ik veel :P

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is een bag hanger of purse hook.

In Nederland niet heel bekend behalve dan als commerciele cadeautje , zoals de jouwe, om een bepaald artikel bij vrouwen populairder te maken. Maar de laatste twee jaar is het aardig bezig om toch de nieuwe mode accessoire te worden aangezien Dior, Swarovski en D&G ze nu ook maken.

Die haken bestaan overigens al sinds de jaren 20. Toen hadden ze meer een S-vorm en werden purse caddies genoemd.

In Brazilie is hij vrij populair omdat daar, volgens bijgeloof, een tas op de grond betekend dat je iets kwijt raakt. Hier zal het meer zijn om je tas makkelijker in de gaten te houden maar ook omdat de tas vies kan worden op de grond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat is voor in de kroeg, die kan je aan de bar hangen met daaronder je jas of tas ik hoop dat dit duidelijk genoeg is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of een tashanger? kan je je tas mee aan de tafel hangen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om je tas op te hangen als je aan een tafel zit. Het logo leg je op tafel, en aan het onderst haakje wat onder de tafel komt kun je een tas oid ophangen,zodat hij niet op de vloer ligt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad een tashanger, maar ik gebruik hem om mijn koptelefoon op de muziekkamer aan de vensterbank te hangen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is een haak voor je tas op te hangen aan een tafel. Dat ronde ding bovenop de tafel, die haak naar beneden en dan kan je je tas ophangen. Succes!
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
C+

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding