Ik heb problemen aan me hoofd ik wil dood wat moet ik doen :'(
ik weet het niet ik heb zitten denken ik ben pas 15 ik blow omdat ik zoveel problemen heb ik heb al 2 jaar lang problemen met school spijbelen te laat komen enz.
ik heb vroeger ook al zelfmoord neigingen gehad
alleen ik denk soms over problemen en over mensen waar mee ik ruzie heb dan wil ik gewoon dood ik leef nu 15 jaar en ik heb het gevoel alsof er geen goed/gelukkig leven kan zijn mensen hebben mij verteld dat ik ze in de toekomst zal bedanken maar ik heb een hekel aan all die mensen die denken dat ze weten wat het beste voor me is: FLIKKER OP! Ik wil je hulp niet ik hoef je hulp niet het werkt niet en TOG blijven ze naar psychologen gaan en jeugdzorg en GGD enzo maar door die dingen heb ik alleen maar meer de neiging om zelfmoord te plegen. ik weet niet wat ik moet doen mijn toekomst word kut en mijn verleden is kut
ik wil het gewoon allemaal beeindigen geen problemen voor me zelf geen problemen voor alle andere mensen en als het dan zover is weten ze dat ze te ver zijn gegaan met ''helpen'' alleen de mensen snappen geen ene donder van wat ik meemaak en denken alleen aan zich zelf...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.