Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (6)

Het beest zal zijn behoefte wel een keer doen als de nood hoog is. Maar ik denk dat je kat dat niet graag doet als hij bekeken wordt.

En je loopt wel een beetje voor gek... :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een GV er meldde een korte tijd geleden, dat zij dat altijd deed, en dat het goed lukte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je een binnenkat hebt, en geen afgezette tuin of balkon, is dat een goed idee.
ik heb veel buiten gelopen met m'n katten aan een tuigje.
wen de kat langzaam aan het tuigje ; eerst heel kort en zonder riem, gewoon binnen.
realiseer je ook dat de kat jou gaat uitlaten, niet andersom!
het enige nadeel vond ik dat de katten het zo megaleuk vonden, dat ze de hele dag bij de voordeur zaten te bleren.
14 jaar geleden
Door mijn straatje loopt dagelijks, vroeg in de avond, een mevrouw met haar kat aan een lijntje. Zij maken een héél genoeglijke indruk.
Verder ken ik het alleen van Franse campings, dat mensen rondlopen met een kat aan de lijn.
Zo te zien niets mis mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zou jij het leuk vinden om aan een tuigje te lopen en perse om die tijden je behoeften te gaan doen..ik zou me kat niet aan een tuigje doen, maar misschien dat het helpt en dat de kat eraan went (als je het vaak genoeg doet).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een kat aan een tuigje vind ik een beetje vergaan als je je kat wat langer je kan dat beesje gewoon los laten hy komt toch wel terug als ie aan jou gehecht is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing