Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Snel zijn ze niet! Had online een jas besteld voor mijn dochtertje van 3, zat er alarm in verstopt! Dus tijdens ons winkelmiddagje schrok die kleine zich een ongeluk. En ik ook. Ik heb geklaagd natuurlijk. Waarom beveligen als het niet eens in de winkel hangt? Doe er dan ff een waarschuwing bij ofzo. Krijg je eerst een automatisch mailtje en een paar dagen later een antwoord waar je niks aan hebt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In mijn geval nam Wehkamp ongeveer twee dagen alvorens te reageren. Ik vond dat niet slecht... Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing