Hoe laat ik mijn kat uit een bakje drinken?
Ik heb sinds zaterdag 31 juli (2010) een kitten. Ze heet Yuka en is heel lief. Ze is iets ouder als 7 weken. Alleen ze was iets te vroeg bij haar moeder weggehaald, de man die ons haar heeft gegeven zei dat we hem zo mee mochten nemen. Ik heb hem gevraagd of ze niet meer bij d'r moeder dronk en hij zei van niet. We hebben haar dus zo meegenomen. Eenmaal thuis kwamen we erachter; ze zoog aan je T-shirt en zocht in je oksels. Ook zocht ze bij onze andere twee katers. Dat was niet eens een probleem. We hebben een flesje gekocht en het gaat prima. Ze at al wel vast voer, dus dat is ook geen probleem. Alleen nu vraag ik mij af wanneer ze uit een bakje zal gaan drinken. We hebben al geprobeerd haar te laten zien hoe de andere katten het doen, maar dat werkt ook niet en ze kan ook niet voor altijd aan zo'n flesje lopen lebberen.
Verder heb ik hier gelezen dat als een kat op je handen en vingers kauwt en een beetje bijt, dat dat slecht is. Bij mijn kitten lijkt het niet zo erg, eerder speels. Maar je weet maar nooit, dus dat wilde ik ook nog graag weten. En als het erg is, hoe moet ik het dan afleren?
Groetjes
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.