Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is dit een jongenstas??

Ik kreeg deze tas net binnen (en ik vond hem best mooi op de foto dan..) en ik zag het en ik baalde me er wel een beetje van ;((

http://www.wehkamp.nl/spel-vrije-tijd/bagage/schooltassen/oneill-the-wedge-rugzak/C08_TR0_TEF_763399/?cmid=WEHKKO&cmtag=C08TR0TEF&MediumCode=90

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik probeerde tegen me ma te zeggen dat ik het een beetje jongens achtig vond en dat ie te groot was voor mij (ik ben best klein... xd) maar de tas was eigenlijk meer voor de laptop gemaakt dan voor de school.. Maar me ma zegt dat het zo goed is.. maar ik baaal er gewoon echt van dat het niet mag en dat zo'n tas is :((

Toegevoegd na 4 minuten:
niet mag ruilen bedoel ik..

Toegevoegd na 4 uur:
Bedankt voor jullie antwoorden ^^
ik voel me nu stuk beter met m'n nieuwe tas :)
en ik ruil het niet terug xd hehe...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (17)

Het lijkt me een tas voor beide geslachten ;),Als je hem mooi vind zou je hem gwn moeten nemen :P,Want wie weet nou dat ie eigenlijk voor jongens is bedoeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is dit een unisex tas: Of voor de stoere vrouw, danwel voor de metrosexuele man!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of je het een tas vind voor mannen of voor vrouwen en persoonsgebonden..
Maar heb je hem bij wehkamp gekocht/besteld? Dan kan je hem gewoon terug sturen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn moeder wilt dat juist niet doen ;((
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben werd wel eigenlijk onzeker er over toen ik het zag..
Kan door beide geslachten probleemloos gedragen worden.
Geeft net dat ietsje meer aan de zelfbewuste jonge vrouw!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snap dat je baalt als het niet helemaal je keus is, maar als het je misschien een beetje helpt, de dochter van mijn vriendin,heeft precies dezelfde, en zij is ook een klein tenger meisje, zij vind hem juist leuk stoer, zegt ze. Toevallig hebben we hem eergisteren nog samen bewondert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok.. dat geef me wel weer meer vertrouwen in me tas. xD
Hoezo jongenstas? Een tas heeft toch geen gulp of een stang?
Nee serieus: Dit lijkt me een fijne stevige en ook nog 'n beetje trendy tas voor je schoolspullen, en zo'n laptopvak hebben tegenwoordig alle ruimere rugzakken, ook die van de andere merken. Als je b.v. van Eastpak een maatje groter koopt (omdat je spullen niet in zo'n kleintje passen) zit er ook zo'n laptopvak in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ooh okee.
niks mis mee,gewoon gaan gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok.
Dit is een leuke hippe tas voor een stoere jonge meid. Gewoon gebruiken joh, is niks mis mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke tas!!! Ook voor jongens leuk, maar ik zou hem gewoon gebruiken, hij is apart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt mij een hele fijne rugzak die door iedereen gebruikt kan worden, geen enkel probleem ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me een zeer simpele vraag. Het is overduidelijk een meisjes tas. Wel een beetje een, tja hoe noem je dat, voor stoere meiden zeg maar. Niet voor meisjes-meisjes.

Maar het is zeker geen jongens tas. Simpelweg vanwege het rood. Dat onmannelijkt de tas helemaal. Hier zul je geen (hetero sexueel uitende) mannen mee zien lopen.

Dus wees maar niet bang, je kunt je er gewoon mee vertonen hoor!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Superleuke tas ! Dit is een tas die voor allebei kan. Draag je ook wat zwarte kleding (of gothic) dan staat hij helemaal prachtig. Niet balen je hebt een mooie keuze gemaakt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is niet echt een tas die zegt'ik ben een mei'sje' maa rhet is ook geen typische jongens tas,
ik zeg voor allebij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon een mooie stoere tas. Je heb hem toch niet alleen voor de mooiigheid. Als hij maar voldoet aan zijn functie. Je zal zien dat je er straks toppie bij loopt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is gewoon een rugzak.
En een rugzak is een rugzak.
En een rugzak is 'geslachtsloos', mits 'ie niet knalroze met rode hartjes is.
Kortom: Een rugzak!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Past perfect bij een kilt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind dat het een jongenstas is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding