Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is dit? zie foto

ik zeg slee, mijn zus zegt snij plank

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.3K
Antoni
15 jaar geleden
Je zus moet wat minder spaties gebruiken. Zie ook mijn vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/leuke-voorbeelden-onjuist-spatiegebruik-krantenkop.3707

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zeer zeker een slee.
De kinderen hebben er ook zo één.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

te klein voor beiden (kijk naar het vloerkleed voor schaalreferentie).....ik denk dat het een dop is voor iets (fles, opblaas iets)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Slee, ik denk dat het zo'n kleine slee is net zo'n bob slee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een speeltoestel voor kinderen?

Nee ik ga toch voor een melkfles dop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het is een slee, ik heb er zelf ook een gehad. Je gaat erop zitten en dan doe je het lange stuk tussen je benen en je kunt je vasthouden aan de lus aan het uiteinde. En dan de berg/heuvel maar af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je zus zegt snijplank, dan zal ze hem daar wel eens voor gebruikt hebben. Als je hem vergroot is het net alsof er kleine snij-beschadigingen op zitten.

Tussen twee haakjes.. je kunt van alles wel een snijplank maken. Jaren geleden op de camping vormde het krat van Hertog Jan bier onze snijplank... Sorry brouwers, ik weet dat het krat eigendom blijft van de winkel... maar het was toch wel makkelijk !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Antoni
15 jaar geleden
Ik zie wel snij-beschadigingen, maar die zijn niet parallel aan elkaar, wat ik wel zou verwachten als het ding werkelijk als snijplank gebruikt is.
Slee, ik heb bijna exact zo'n ding, maar dan rood...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ziet eruit als een droezel, wist niet dat er ook blauwe waren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
slee ik heb hem ietsje groter.
de ring hadden we een touw doorheen gedaan en aan de trekhaak vastgebonden :D.

gr
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk een soort van dop.
Meet een lipje eraan om het van de fles af te trekken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is het een label wat aan een fles gehangen heeft?Aan de binnenkant zitten volgens mij kleine puntjes voor de houvast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ziet er uit als een deksel die je op zo'n plastic po kan leggen, zodat je em kan legen zonder dat het over de rand gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het metalen labeltje aan het oog doet mij denken dat het geen slee en geen snijplank zal zijn. Ik denk dat het iets is dat de politie gebruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Haha, dit is zo'n scheetzak voor op de stoel van de leraar. (die al na 1 dag kapot zijn :-/ )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding