Zou dit betrouwbaar zijn en zou ik dit gewoon kunnen bestellen zonder kosten ?
Beste Nienke,
Gefeliciteerd, je hebt een schoon pakket Saint Basics gewonnen ter waarde van € 72,50. Voor dit bedrag mag je gratis een 2-pack boxershorts en een 2-pack t-shirts naar keuze bestellen op onze website www.saintbasics.com. Jouw nieuwe Saint Basics worden de volgende dag in je brievenbus bezorgd (de verzendkosten zijn uiteraard inbegrepen). Je bent nu nog maar een paar klikken verwijderd van twee verse sets cleaner underwear.
Saint Basics is een nieuw merk dat mannen op een gemakkelijke manier van ‘schoner ondergoed’ voorziet. Saint staat voor stijlvolle boxershorts en t-shirts van biokatoen die niet alleen mooi staan en lekker zitten, maar bovendien vrij zijn van kinderarbeid, oneerlijke handel en gifstoffen. Van buiten gaaf en van binnen schoon dus, zodat je elke dag kunt beginnen met een goed en zuiver gevoel.
Saint Basics vouchercode: xxxxxxx
Vul deze code in tijdens het bestelproces op www.saintbasics.com en je korting wordt direct verrekend.
Alvast veel plezier met je bestelling!
Mocht je toch nog vragen hebben over het verzilveren van je Saint Basics voucher, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Saint wenst je veel (draag)plezier met je nieuwe basics.
Thanks for being a Saint!
Saintly greetings,
Saint Basics
Toegevoegd na 6 minuten:
Ik heb er gisteren aan meegedaan wat ook op de website staat. Maar zal ik het bestellen ? Of zit er een adertje onder het gras ? Ik kan verder niets vinden, want verzendkosten zitten er ingebrepen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.