Slecht verleden, gepest.. Wat nu?
Beste,
Ik ben vroeger nogal erg gepest..
Ik ben o.a. met de mes bedreigd, en op vele manieren bedreigd.
Ik heb zelfs meegemaakt dat ze een afspraak maakten om mij is voor de lol te bedreigen.
Dat vonden ze dan erg stoer voor hun vrienden..
Dat vonden ze dus ook helemaal leuk.
Ik ben gelukkig niet in elkaar getimmerd.. Maar het blijft niet leuk..
Hun liepen dan vaak gearmd naast elkaar (1 basisschool kameraad van me, en 2 van de pesters) en dan zongen ze "Ik heb vrienden voor het leven.." En ik liep daar achter als een ja... hondje?
En zo ook.. vroegen ze aan mij : "Zoek jij die kant, naar het tafeltennisbadje? Dan zoeken wij hier" (Hun 3en dan).. Toen liep ik die kant op, maar ik had al zo'n gevoel.. Ik keek achterom en hun verstopten zich achter tafels enz, en vervolgens renden ze het schoolplein op, zodat ze van mij af waren..
Ik deed gewoon nooit wat terug, ik durf niets..
Dit verhaal mag ik officieel niet van m'n ouders aan iedereen vertellen, het zal ook vast niet goed zijn dat er zoveel het weten.
Het is op de basisschool in Groep 6 & 7 & 8 gebeurd, ik ga nu naar Klas 3 (Hoor naar Klas 4 te gaan)
Ik zit ook niet meer bij ze op school, ik ben naar een andere middelbare school gegaan.
Mijn vraag is nu.. Wat moet ik hier nu mee?
Moet ik hier nog druk om maken, na 3 schooljaren?
Moet ik nu nog zoveel zelfvertrouwen opbouwen dat ik ze in elkaar timmer, terwijl hun een deel allang zijn vergeten van dat pesten?
Herkennen doen ze me vast en zeker nog wel.
Mvg,
Ruben.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.