Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben een jonge van 29 jaar en ik ken een vrouw ze is 32 jaar miss wil ik wel een relatie met haar is dat wel gezond of niet?

relatie met een bi vrouw

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (18)

Als het van alle kanten klinkt zie ik niet in waarom het niet gezond zou zijn.
14 jaar geleden
Waarom zou dat niet gezond zijn, ze is maar 3 jaar ouder, das toch niks.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je geen probleem hebt, haar af en toe te delen, is het geen bezwaar. Aan het leeftijdsverschil zal het niet liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga eens bij jezelf na waarom het niet gezond zou zijn. Omdat ze bi is? Omdat ze "maar" 3 jaar ouder is? Als je echt verliefd bent maken dat soort zaken niks uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er nu 30 jaar tussen zou zitten, dan kan je de vraag eens gaan stellen, en dan nog ... als het goed voelt?

Je weet hoe je jezelf erbij voelt, de leeftijd hoeft eigenlijk nooit een grens te zijn, en zeker 3 jaar niet.

Mijn vrouw en ik schelen 6 jaar, waarvan ik de oudere ben dan, mijn buren schelen drie jaar, waarvan Buurvrouw de oudste is.

Gaat allemaal geweldig, inclusief ratten van kinderen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je geeft geen redenen aan waarom dit niet gezond zou zijn.
14 jaar geleden
Als je wil weten of het gezond is, ga dan samen langs de dokter en laat een soa-test doen. Verder natuurlijk gewoon veilig vrijen.

En als je er nu aan twijfelt of het wel gezond is om een relatie met haar te beginnen, vraag ik me af of het wel wat wordt want het getuigt niet erg van tact om te denken dat de vrouw waar je wat mee wil, iets ongezonds zou hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat staat je in de weg als die mogelijk bestaat , en zij jou wel ziet zitten ! Dan mag het jou uiteraard ook niets uitmaken dat nog een vriendin begeert . Als jij je hier goed bij voelt DOEN !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat is gewoon gezond! En geniet van de liefde, een vrouw van 32 heeft tenminste de nodige levenservaring om een leuk gesprek mee te hebben.
Have fun!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je nu al twijfeld aan haar denk ik dat je beter goed bevriend kunt blijven ,want als het echte liefde was twijfelde je nu niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij wil biseksueel alleen maar zeggen dat je op beide geslachten valt, maar ook een bi wordt niet op alle personen verliefd (een hetero toch ook niet?). Als je een relatie aangaat met een heterovrouw, is er ook een kans dat die op een andere man verliefd wordt. Met een bi-vrouw komen daar alleen nog vrouwen bij. Als je een relatie wilt, en je staat er zelf achter, zou ik kijken of zij dat ook wil. Daar is volgens mij niets ongezonds aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo gezond?
Je wilt toch een relatie met een vrouw, niet met een ziekte..!

Toegevoegd na 11 minuten:
p.s. als je bedoeld of je het kan maken dan zeg ik ja! daar is niks mis mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ze bi is, betekent niet dat ze altijd een relatie met een man én met een vrouw zal willen. Net zoals de meeste hetero's genoeg hebben aan één partner, hebben de meeste biseksuelen genoeg aan één partner. Ja, als jullie een relatie krijgen, zal ze wel eens naar aantrekkelijke vrouwen en mannen kijken. Als ze hetero was, zou ze ook wel eens naar aantrekkelijke mannen kijken. De bedreiging is net zo groot (klein dus).

Als je er een beetje relaxt mee omgaat, kan het zelfs heel leuk zijn. Ooit samen met je vriendin op een terrasje zitten kijken naar de mooie vrouwen die langsflaneren? Ik kan het aanraden. ;)

Dat die drie jaar leeftijdsverschil al helemaal geen issue is, kun je zelf ook bedenken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon 3 jaar wachten, dan ben jij zelf ook 32. Zelf ook bi worden, dan is daar ook niks meer aan de hand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan best hoor. Als zij dat ook wil dan is het toch goed.
Maar....wat als ze behoefte krijgt aan een vrouw?
Die liefde met een vrouw kan jij haar niet bieden, weet dat wel. Praat open en eerlijk met haar over dat soort dingen.
Wat te doen als dat aan de orde is.
Heel veel sterkte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bi of niet dat maakt niks uit zolang je maar niet al te jaloers bent aan gelegd.
Tegenwoordig komt het steeds meer voor hoor dat de vrouwtjes een jongere vriend of man hebben.
Nog even en alle vrouwtjes willen alleen nog maar een lekkere jonge kerel hihi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja waarom niet, drie jaar is niks. Is je eigen leeftijd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, je bent gewoon een gezonde vrouw die op andere vrouwen valt.
En ach, niks is mooier dan liefde, dus geniet er maar mooi van is mijn mening
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing