Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

bloedachtige vlekken?

Ik heb de hele week al als ik naar de wc ga , beetje donkerroodachtige bloed stukken/vlekken in me onderbroek zitten, ik ben een meisje van 14 en ja ik ben al ongesteld ... Wat kan dit zijn , ? Iemand een idee,?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (7)

Ik vermoed menstruatie, hoelang ben je al ongesteld? En heb je normale cyclus?
Bij twijfel je huisarts raadplegen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mogelijk afkomstig van het maagdenvlies of restant daarvan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je nog niet zo heel lang ongesteld bent, kun je nog best eens 'onregelmatig' zijn. Je kunt er wel eens een rare menstruatie tussen hebben zitten die wat langer duurt.

Als je aan de pil begonnen bent, kan het zijn dat je een doorbraakbloeding hebt, maar dat leid ik uit jouw verhaal niet af. Dat kan trouwens helemaal geen kwaad.

Als het nou nog een paar dagen duurt, ga dan even langs bij de huisarts.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gezien je leeftijd en het feit, dat je nog niet zo lang ongesteld wordt is het helemaal niet vreemd. In ieder geval niets om je zorgen over te maken. In het begin kan de menstruatie er soms een beetje raar uitzien, maar naarmate je ouder wordt verdwijnen die rare bloedklonters vanzelf. Mocht je je toch zorgen maken dan adviseer ik je om even contact op te nemen met je huisarts of bespreek het met je moeder. Zij is tenslotte ervaringsdeskundige.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij mij heeft het heel lang geduurd voordat mijn menstruatie enigszins op schema liep.

Het kan zijn dus dat je nog af en toe tussendoor wat bloed verliest, dit is de ene keer wat meer dan de andere en duurt meestal een paar dagen en dan is het weer voorbij. (tussendoor wat bloed verliezen kan nou eenmaal gebeuren)

Als je toch twijfelt, bel de huisarts... daar zijn ze voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk is het gewoon je menstruatie,
Tijdens je menstruatie laat de slijmwand van je baarmoeder los, dit komt eruit als bloed, soms zitten daar nog stukjes van de baarmoederwand in.
Je kan altijd naar de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
donkerrood is oud bloed
het zullen restanten zijn van de menstruatie
maar ook weer zo'n vraag die niet op G.V gesteld moet worden maar aan je huisarts
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing