Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hyves gehackt ongewenste berichten gestuurd naar vriendinnen van mij, nu blijvende schade aan image?

Wat kan ik nu doen, die vriendinnen denken dat ik het was, maar ik respecteer meisjes. (maar die hacker niet).

en ik wil mijn imago ook weer goed krijgen.

Toegevoegd na 4 minuten:
ff lichtte verandering: nu blijvende schade aan reputatie

Toegevoegd na 13 minuten:
degene waar ik crush op heb is boos op mij

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
804
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
was je wachtwoord dan 123456 of wachtwoord?? anders is het wel erg sterk ja dat ie is gehackt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het was qwerty, nu een stuk moeilijker

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Stuur een berichtje naar iedereen. Gewoon eerlijk zijn en uitleggen wat er gebeurd is. En als iemand daar niet meer op wil reageren...so be it!

Toegevoegd na 2 minuten:
De enige die afbreuk kan doen aan jouw imago, dat ben jezelf. Dat kunnen anderen niet doen. Dus wees jezelf en toon je eerlijkheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja inderdaad stuur iedereen een eerlijk berichtje + ook de reactie van Hyves.

(Ik mag aannemen dat je de helpdesk van hyves ingeschakeld had of iig een melding had gemaakt?)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is hyves, zet in je www : zwaar balen, hacker stuurt allemaal berichten rond.....oh en verander je wachtwoord even....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het ook gehad, maar mijn wachtwoord was moeilijk. Kunnen dus ook andere redenen zijn waardoor je bent gehackt. Ik heb daarna iedereen een prive-bericht gestuurd met de uitleg en ook een bericht op wiewatwaar gezet. Achteraf is niemand boos op me geweest/gebleven. Je kunt toch niets doen aan berichten die je niet hebt gestuurd. Succes ermee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding