Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is dit? Gewoon een grappenmaker?

Sinds ongeveer een week schijnt er iemand elke avond rond twaalf uur meet een groen laserlichtje tegen de gordijnen aan. Dit duurt ongeveer vijf seconden. Echter, ongeveer tien minuten geleden, gebeurde dit tegen de gordijnen van mijn slaapkamer. Precies toen ik net het licht uit deed. Ik vind dit heel beangstigend. Is dit gewoon een grappenmaker? Graag antwoord en tips wat ik kan doen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (7)

Het is waarschijnlijk iemand die je voor de gek houd.
Een slap kwajongensstreek.
Vermoedelijk heeft deze persoon zo'n laserlampje een keer ergens gewonnen op de kermis ofzo.
Ik zou er niet te veel achter zoeken en niet te veel mee bezig zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk gewoon een pubertje die zich wat zit te vervelen, je moet er vooral niet op gaan reageren, dat zorgt alleen maar voor meer pesterijen. Als je het negeert zal het vanzelf over gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dat zo blijft , dan zou ik er eerst eens achter proberen te komen of het van de straat komt , of uit een gebouw of een woning tegenover je . Zodat je misschien erachter kunt komen wie het is . Ga jezelf afvragen of je onlangs een conflict met iemand gehad hebt , iemand uit de buurt die je probeert te jennen . Als je zelf je licht uit hebt terwijl er geschenen wordt kun je onopvallend goed lokaliseren ! sterkte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben bang dat ik het ben
ik heb nl zo een lampje met inderdaad een klein rood lichtje maar ik heb op de straat laten schijnen
je kan er niets mee zien
heel mooi en raadselachtig is dat

Toegevoegd na 1 minuut:
gelukkig ben ik dat niet mijn lichtje is rood.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een flauwe grappenmaker met een laserpen.
Er was er bij ons in de straat ook een tijdje eentje.
Ging vanzelf weer over, niet op reageren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk ook dat het een buurjongen/meisje is,die op huizen aan het schijnen is ,waarschijnlijk nog niet eens doelbewust op jou gericht.
als het doelbewust op jou gericht was duurde het wel langer dan 5 seconden.
mijn kinderen hadden ook zo'n lampje ,maar dan rood en ook die schenen ermee naar de buren ,niet doelbewust gericht op hun huis om hun te pesten,maar meer om te kijken hoe ver het lampje kan schijnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik jou was dan zou ik er maar om lachen... Een tijdelijke hype die ook weer overgaat.

Zelf deed ik deed vroeger op vakantie. Onze kamer lag op de 11e etage. Samen met mijn zoon zo´n klein pennetje gekocht. Vanaf die 11e etage hebben we s´avonds rond een uurtje of 10 naar beneden geschenen, maar absoluut niet in iemands ogen omdat dit schadelijk is.

We hebben enorme pret gehad om de mensen die het lichtje op de stoep of muur volgden.

Na drie avonden vonden we het wel mooi geweest en zijn we er ook mee gestopt.

Nu 10 jaar later heeft mijn zoon nog steeds een laserlampje en blijft de mooie grappige herinnering van onze vakantie in leven en soms.... heel soms schijnt hij nog op de stoep en geniet ik nog steeds met hem mee !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: