Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is dit? ik weet niet wat dit is en het ligt bij mij op werk.?

Hallo allemaal. Ik werk in een winkel en we hebben een la met spullen met winkelmateriaal. Het meeste spreekt voor zich hoe het werkt, zoals een schoevendraaier. Maar er ligt nu ook iets wat ik niet snap. We hebben het nog nooit gebruikt en niemand weet waar het voor is. Ik werk in een speelgoed winkel, ik zal geen reclame maken voor welke. Ben heel niewsgierig naar wat het is, dus help me alsjeblieft als je het weet.

Picture for question
een jaar geleden
in: Overig
1.5K
Inekez1
een jaar geleden
Het lijkt me een handvat om in een zwengel of iets dergelijks te steken. Misschien om een rolluik of zonwering handmatig te openen of sluiten? Of een beveiligingspin om achter een schuifdeur te steken, zodat de schuifdeur niet (met geweld) opengeschoven kan worden door inbrekers?
Amadea
een jaar geleden
Wat is de lengte ervan?
MenneerVraag
een jaar geleden
Ah dankje. Het is inderdaad een zwendel. Het is om de alarmpoorten opslot te zetten. Blijkbaar doen wij dat nooit... Goed om te weten dat dat dus wel kan
Antoni
een jaar geleden
@MenneerVraag, geen zwendel, maar een zwengel.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het lijkt mij een pons om gaten in b.v. leer te ponsen.
Je legt het leer op een plank, zet de pons op de plek waar je een gat wil en geeft een klap met de hamer op de achterkant.
(Lees meer...)
Dat is een onderdeel van een scharnier; zie: https://www.google.com/search?q=aanlaspaumelle&rlz=1C1UEAD_nlNL982NL982&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjC7rDy14b9AhUx_7sIHTjjA4MQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1600&bih=757
(Lees meer...)
erotisi
een jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding