Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom vinden mensen dan vakken zoals Chinees, Spaans, Italiaans, Frans & Duits belangrijker dan gebarentaal?

None

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
714

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

mensen spreken met elkaar dan is het makkelijk om een taal te leren als je er in het land waar je graag bent je eigen verstaanbaar kan maken
met gebaren taal communiceer je met elkaar, het is niet minder belangrijk maar je hebt het niet veel nodig
want de gebarentaal betekent niet dat de gebaren in alle talen hetzelfde is ieder land heeft zijn eigen gebaren en betekenissen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat er meer mensen Chinees, Spaans, Italiaans, Frans of Duits spreekt dan gebarentaal.

Toegevoegd na 8 seconden:
spreken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Chinees, Spaans, Italiaans vind ik persoonlijk onbelangrijk.
Gebarentaal is een taal die niet veel gesproken (gesproken???) wordt. Zelf lijkt me het best handig. Als je bijv. ergens niet mag praten XD. Maar ook met slechthorende en doven mensen te kunnen communiceren.
Ik snap je punt maar ik denk omdat het te weinig wordt gebruikt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat mensen geen andere mensen kennen die gebarentaal gebruiken. Ook verwachten ze het niet nodig te hebben, omdat ze geen anderen mensen zullen ontmoeten waarmee ze gebarentaal kunnen gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding