Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

vrouwen kijken anders naar voetbal las ik vandaag, het gaat alleen maar om gunnen, is toch niet erg?

None

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
714

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

als jullie vrouwen DE OVERWINNING aan het beste team gunt, is er niks aan de hand hoor!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bedoelt,dat je zegt: Die speler heeft een lekker kontje,die gun ik het om te winnen? Nee hoor,niks mis mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk niet. Ik gun dat iedereen. Eigenlijk was het me nog helemaal niet opgevallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is iets waar emoties bij komen kijken en niet het rationele 'de beste wint'. Ik betrapte me er vandaag op. Frankrijk die Zuid-Afrika uitschakelt? Waarom gaan die gasten niet gewoon naar huis? Dat is denk ik een kwestie van gunnen (emotie). Terwijl: ze hebben de overwinning vast verdiend, weer rationeel is.

Toegevoegd na 21 minuten:
Ik was zo overspoeld door de emoties dat ik niet goed heb gelezen dat Frankrijk Zuid-Afrika heeft verslagen. Ik combineerde: uitgeschakeld en verslaan tot mijn eigen versie. Ik gunde het ze ook zo!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding