Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een ijsje met drop er omheen, waar te koop?

Mijn grootvader vertelde mij onlangs van zijn vakantie in Zweden waar hij het lekkerste ijsje dat hij ooit had gehad kon kopen. Het ging om een ijsje met daaromheen een droplaagje (in de trend van een Magnum ijsje, maar inplaats van chocola zat er ene droplaagje omheen). Nu zou ik graag willen weten of deze ijsjes nog bestaan, en zoja, of er een nederlandse importeur is. Ik kan het nergens vinden namelijk.

Enige informatie over bovenstaande wordt gewaardeerd (wellicht alleen de naam van het ijsje, dan ben ik al een eind op weg). Verder sta ik ook open voor alternatieven, als er maar ijs en drop bij betrokken zijn.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen zodat ik mijn grootvader kan verrassen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

http://www2.gb.se/iceCreamCategoryInfo.asp?iccid=4
Lakritspuck
Van GB Glace, en dat is sinds 1996 van Unilever
(Lees meer...)
Amadea
14 jaar geleden
In mei ben ik naar de ijssalon geweest in Bloemendaal. Daar heb ik dropijs gegeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: