Hoe kom je af van Schildwants?
Ik heb veel problemen met de Schildwant kevers in mijn huis. Ben een paar maanden niet thuis geweest en het huis is helemaal hermetisch afgesloten maar de vensterbanken en vloer was bezaaid met dode vliegen en deze keer verrassend veel van die Schildwant kevers.
Heb meteen alles weggezogen en schoongemaakt maar een paar dagen later waren er weer (sommige levende) kevers. Ik begrijpt niet waar ze vandaan komen want alle ramen zijn diicht. Ik vond zelfs een heel stel in afgesloten kastjes!!! Ik kan geen kieren of spleten bij de ramen vinden waasr ze door heen zouden kunnen komen. Nee, ik heb ook geen dode muizen in huis of zo. Het hele huis is afgezocht naar mogelijke kadavers maar NIETS van dien aard. Ook de vliegen zijn een raadsel. Die waren er eerst maar deze keer hebben deze 'kevers' de overhand!! Ik woon in een dorp en heb mijn buren gevraagd of ze er ook last van hebben maar nee, zij niet.
Ik sta voor een raadsel en niemand kan mij helpen!!! Ik denk ook niet dat er iemand is die mij raad kan geven hoe ik hier een eind aan kan maken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.