Wie heeft ervaringen met Apple PC's en toetsenborden?
Hier een beetje extra uitleg:
Ik heb een vraag, wie kan helpen...
Ik wil een Apple PC kopen, maar ik wil dit of een gelijkaardig toetsenbord erbij gebruiken, zie link, maar gaat dat wel op een Apple PC?
Ik meen dat dit soort toetsenborden voornamelijk bij windows-pc's gebruikt worden en Apple ps's hebben bij mijn weten geen verlichte toetsenborden, vandaar mijn vraag, let wel, ik heb het niet over laptops.
Het gaat mij dus voornamelijk om een goed toetsenbord met verlichte toetsen en een numeriek toetsenbord die ik op een PC van Apple wil gebruiken.
Zie link: http://tweakers.net/productreview/118110/logitech-g510s-gaming-keyboard-qwerty.html.
wie weet iets over de ervaringen?
Ik dacht, die toetsenborden werken via USB en ook een Aplple pc heeft usb poorten hé? Maar pakt dat wel?
bovendien waarom games kopen voor mac die gewoon overpriced zijn op een overpriced machine ?
Maar mocht je zeg maar een mac en windows pc met een keyboard kvm switch gebruiken om een windows pc en en mac te bedienen zal het zeker geen probleem zijn.
tenzij je windows op die mac gaat gebruiken en dan waarom dan een mac ? Elk usb toetsenbord zal gewoon werken
op eventueel programmeerbare toetsenborden na denk ik. maar de led verlichting werkt wel gewoon standaard tenzij hij verschillende kleuren zou moeten geven.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.