Oudere man flirt met mij, wat moet ik doen?
Ik werk sinds een tijdje bij mijn tante op een kantoor bedrijf.
Ik heb het enorm naar mijn zin, er werkt daar ook een hele lieve jongen/man.
Ik snapchat al een tijdje met hem, en we hebben het gezellig!
Alleen hij flirt met mij, zegt dat hij dingen met mij wilt doen, dat hij seks wilt.
Het probleem is, hij is 26, is getrouwd en heeft 2 kinderen! En ik ben 15!
Ik ga er een beetje in mee moet ik toegeven.
Ik ben al heel lang niet meer op het werk geweest, ik ben oproepkracht en er is op dit moment geen werk voor mij, Dus zie ik hem ook niet.
Hij stuurt foto's zonder shirt, en soms zelfs in zijn onderbroek!
Mijn vraag is, wat moet ik doen?
Wat wilt hij? Moet ik het zien dat hij echt iets wilt? Maakt hij een geintje of flirt hij echt met mij?
Wat kan ik het beste doen?
" hij zegt dat hij dingen wil doen, dat hij seks wil " .
Hij stuurt foto's zonder shirt. Dit is geen geintje. Praat met je tante, vertel wat er hij zegt en doet.
2. Of ze eenmaal aangegeven dat ze deze aandacht niet wenst. En ten derde vraag ik me af hoe snel iemand veroordeeld wordt voor het delen van een foto van iemand in ondergoed als dat sowieso kan. Als ze nou eens gewoon begint met een uitleg dat dit haar bedoeling niet was en ze dit niet verder wenst. Is wel zo eerlijk voor iedereen.
Het probleem is, dat als het om afwijzen gaat, het vrouwen bijna niet lukt om heel duidelijk te zijn.
Zo zijn ze niet geprogrammeerd.
Ik heb het enorm naar mijn zin, er werkt daar ook een hele lieve jongen/man."<< Uit de eigen tekst/vraagstelling/extra info komt al naar voren dat vs deze man als "jongen" ziet. Krijg je twee dingen die op deze leeftijd [15 en 26] spelen en een groot probleem zijn: 15 jarige lijkt wat ouder (5jr?) en 26 jarige lijkt wat jonger (5jr?) >bingo: 20 + 21 = perfect match!! Ja natuurlijk is de 15 jarige niet een 20 jarige, maar het gaat even om de mogelijkheid / het idee ... een paar jaar scheelt zó veel . Bovendien vergeet niet de biologische aspecten...hormonen die bij beiden hard aan het werk zijn, met succes kennelijk. "meisjes worden eerder volwassen dan jongens" als dat nog steeds zo is... De 26 jarige , die dus ook al getrouwd is en 2 kindertjes heeft, zou heeeel hard moeten schrikken door iets. [Pedofiel , hoe je het ook wend of keert, deze 26.jarige is hard op weg om 'pedofiel' te worden (en misschien is hij dit al, dat weten we niet)] Stevig gesprek misschien en dan denk ik meer aan zo'n ontmoeting met langgestraften in de de gevangenis , die een boekje open doen wat zo iemand te wachten staat... Misschien dat zóiets nog indruk maakt in deze tijden van 'we weten alles al' .. internet is soms te gemakkelijk.
En wettelijk gezien is die age of consent in Nederland 16 ( pas vanaf dan kan je weten of je wil en het aangeven )
Zal er wel iets gebeuren zal die 15jarige als slachtoffer aanzien worden en die 16+ser als dader van een misdaad. Al vind ik dat ook niet altijd correct. Heb zelf ook zo'n vriendenkring gehad waarin oud en jong gezellig samen kon zijn.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.