Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik goedkope universele kaarten kopen om te versturen?

Ik wou laatst wat kaarten kopen en kwam eigenlijk alleen maar kaarten van zo'n 1,50 euro tegen. Zijn er ook goedkopere kaarten te verkrijgen, of bijvoorbeeld als set of mix van meerdere stuks? Ik ben eigenlijk op zoek naar universele kaarten zonder thema zoalserjaardag, verhuizing etc.'

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Overig
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

@Questtzz

Ik heb een paar keer al bij de Action setjes van zo'n 10 kaarten voor een paar euro gekocht. Daar zit een mix van felicitaties : verjaardag/ geboorte/ werk/ blanco en nog iets bij.

Ga nog maar eens kijken, want ze zijn er echt, misschien bij een andere winkel gaan kijken, kan gebeuren dat ze uitverkocht waren.

De Action heeft zo'n groot assortiment dat sommige artikelen heel snel op/uitverkocht zijn en dan weer per klein aantal besteld worden.
Ik heb het zelf meegemaakt , was inmiddels al 3 keer langs geweest [op , op , op] en toen heb ik maar die bestelling geplaatst . Zijn ze zeer behulpzaam mee dus een aanrader.

Moet echt lukken, succes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In arnhem en Nijmegen zit een winkel, solow en daar kan je 10 kaarten voor 3 euro kiezen. Je hebt dan originele kaarten, dus niet zo'n standaard pakketje van action.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Marktplaats, bijvoorbeeld verzamelaars die een lot kaarten weg doen, of in kringloopwinkels zie ik ook regelmatig onbeschreven kaarten van alle soorten. Boomerang kaarten, ik weet niet of het nog zo is, maar die vond je vaak in zo'n kaartenrek gratis in cafe's bioscopen, en dergelijke.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing