past de houding van wilders in onze maatschapij ?
Ik heb op school een presentatie over dit maatschapelijke controverse: De houding van wilders past niet in onze maatschapij. Hierbij is het zo dat er verschillende meningen kunnen onstaan over dit onderwerp. Kunnen jullie mij helpen met het beargumenteren van deze stelling voor en tegen kan allebei :)
https://www.youtube.com/watch?v=L9f5u2uRk6M Er zijn makkelijk argumenten voor en tegen te vinden. Je kan namelijk de argumenten nemen van zijn kiezers en van de mensen die worden genoemd in zijn uitlatingen.
gelijk behandeld” vervangen door: “ Germaans-christelijke cultuur moet in Nederland dominant blijven” en heeft nooit een zetel gehaald. Deze partijen werkten als katalysator voor de opkomt van nog radicalere partijen, zowel linkse als rechtse die elkaar naar het leven stonden. Door steeds weer meer verdeeldheid en afsplitsingen werkten deze partijen mee aan hun eigen ondergang.Vergeleken bij deze partijen is de huidige PVV een schaap die blèrt als een lammetje in een tijd van onrust. @Castle, er zijn inderdaad veel argumenten, zowel voor als tegen. Bij een discussie dient men al pratend te trachten een onderwerp van verschillende kanten te belichten. De kunst is om de eigen visie in een discussie goed te verwoorden en de discussie zuiver te houden. Dat laatste is een techniek die zeer weinig debaters onder de knie hebben. Een discussie die ontaardt in het niet gunnen van een andere mening is geen zuivere discussie. Dat is precies waar zélfs veel Tweede Kamerleden zich schuldig aan maken en bij voorbaat de verliezende partijen zijn. Een zuivere discussie is nl nooit aanvallend.
Mocht je het nog niet gezien hebben:
https://www.youtube.com/watch?v=jvkshYLyi1k
Stel dat je nu zegt: dat was het wel, dat zie jij helemaal verkeerd. Ik vind dat eigenwijs van je.
Of: volgens mij zeg je dat om te provoceren.
Of: nou dan mag je wel eens dat of dat goed lezen Dat zijn (lichte) voorbeelden van onzuiver aanvallend discussiëren.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.