Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

16811 leden op 24 april 2010 om 18.43 uur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ruim 16.000. Maar slechts een klein aantal doet actief mee.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
GV zegt: Meer dan 16.000.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zijn 16000 leden maar hoeveel er nu online zijn kunnen we hellaas niet zien

Toegevoegd na 1 minuut:
zou eventueel een goed idee zijn om te laten zien hoeveel leden er op dit moment zijn ingelogd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
passief ong 17000

actief ong 250
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan de punten maar van de eerste 500 is nog maar de helft ongeveer actief op gv
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe definieer je 'actief'? Een week lang niks gedaan? Een maand?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou mmm ik zou zeggen minimaal 1 keer per week een uur
Op dit moment (24 april 21:38) 16.816 volgens de lijst op GV.
http://www.goeievraag.nl/top/lijst/68?sortby=points&sort=desc

Hier moet ik echter bij aantekenen dat ik net gast17268 langs heb zien komen.
Elke vraag die gesteld wordt door een "nieuw" iemand, die zich nog niet geregistreerd heeft, krijgt automatisch als naam gast+ het eerste volgnummer (de volgende gast wordt dus 17269).
Een aantal van hen "ontdekt" de site en registreert zich, waardoor gast1250 opeens verandert is in Jantje. Een groot aantal van hen, houdt op na één vraag (geldt ook vaak voor vragen die via prikbordpagina's binnen komen) en blijft dus in de lijst staan als gast.
Al die gasten die het bij één vraag houden, zou ik dus niet echt als lid willen bestempelen.

Haal dan ook nog even de "leden" die dik in de minpunten zitten eraf (deze hebben even een leuke avond gehad met het bedenken van de meest stupide, vervelende vragen, die zelden het uur haalden en die heb ik sindsdien ook niet meer teruggezien)

Als ik dan toch die dik 17.000 gasten even vergelijk met het aantal van bijna 17.000 GV'ers op die lijst, dan denk ik dat als je het houdt op maximaal 175 mensen die minimaal één keer per maand een vraag stellen en/of beantwoorden al aardig aan de ruime kant zit.

En dat zijn mensen die ik dan "leden" zou willen noemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding