ik heb al een tijdje geen contact met me moeder?
moeder omdat ze verhalen van anderen hoort die ze gelooft en ze heeft tegen mij gezegd dat ik niet meer welkom ben( ik wordt binne kort opgenomen om psychische redenen)ik ben pas wer welkom als ik terug kom van de opname en het doet me ongelofelijk pijn dat ze me in de steek laat mag een ouder dit??zijn er mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en kan er iemand mischin goeie tips geven??
Toegevoegd na 1 dag:
nou kijk het gaat erom dat zei de verhalen omdraaid zei zegt nu dat ik over sommige dingen lieg terwijl ik over dat soort dingen noooit en te nimmer zal liegen omdat ik weet dat iemand daardoor de bak in kan gaan maar het doet mij enorm pijn dat ze de verhalen nu omdraaid terwijl ik het altijd eerlijk en oprecht (met enorm veel pijn) heb gezegt en dan beweert zei dat ik dat nooit gezegt heb tegen haar maar ik het ptss(posttraumatischestressyndroom) oftewel continu de beelden terug zie het herbeleven nou sorry maar als het niet gebeurt zou moeten zijn zoals zij zegt zou ik er ook geen ptss klachten van hebben
maar in ieder geval wil ik jullie enorm bedanken voor jullie berichtjes en ook voor het meeleven
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.