Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Over twaalf minuten pas joh tenzij ik nie hoef te werken dan is het over 2 uur en 12 minuten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Nee, ik heb morgen vrij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Absloluut niet hier. Ik deel mijn eigen tijd in en mijn vrouw heeft morgen vrij, dus nog maar even niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, zeker wel. Ik moet morgen weer om 7:00 uur in de auto zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is altijd bedtijd.
Ergens op de wereld.
(Lees meer...)
15 jaar geleden
nooit voor mensen die aan slapeloosheid lijden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee ik heb lekker vakantie!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja hop haartjes wassen, tanden poetsen en naar bed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ben inmiddels al weer een tijdje wakker...

Het verbaasd me soms echt dat er mensen zijn die hier tot diep in de nacht antwoorden geven en/of vragen stellen. Nu kunnen hier altijd allerlei redenen voor zijn. En het gebeurd mij ook wel eens een paar keer per jaar dat ik om welke reden dan ook 's nachts niet slaap. Of gewoon erg vroeg wakker ben...

Maar doorgaans ga ik toch wel op tijd naar bed om aan de nodige rust toe te komen. Zowel lichaamlijk als psychisch. Dit is namelijk erg belangrijk voor een gezond ritme...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: