Waarom denkt de mens dat er buitenaards leven bestaat?
tsjah... ik zat dus te denken...hoe komt de mens eigelijk denkt dat er nog meer leven is buiten planeet aarde? Want er is nog nooit echt 'leven' gezien op andere planeten...? toch...?
2.7K
2.7K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat snap ik ook niet en nee ik geloof er niet echt in
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Staat niet in de bijbel en dan is het dus niet waar?
Rietje verruim je geestelijke horizon eens!
Rietje verruim je geestelijke horizon eens!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom precies geloof je er niet in Rietje?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik geloof in de Bijbel en dat God de hemel en de aarde gemaakt heeft en staat niks meer bij en als Hij er wel meer heeft gemaakt staat het er niet in. En in de Bijbel staat precies alles wat wij nodig hebben te weten niet meer en niet minder. Ik kan er gewoon niet in geloven. Is voor mij pure onzin allemaal.
En petergradisen waarom zou ik, totaal geen behoefte aan ook niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Rietje,dan vraag ik me af,wat je eigenlijk op goede vraag zoekt.
Je weet toch alle antwoorden al. Dat vind ik erg jammer.
Je weet toch alle antwoorden al. Dat vind ik erg jammer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee ik geloof daar ook niet in hoor Rietje, allemaal gewoon domweg verzonnen dat is hoe ik erover denk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maar ehm Peter of Marita waarom zouden ze dan wel 'kunnen' bestaan?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Peter ik heb de vraag niet gesteld en nee ik weet nog lang niet alles en soms ben ik ook gewoon benieuwd hoe andere mensen over bepaalde dingen denken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind "Rietje,dan vraag ik me af,wat je eigenlijk op goede vraag zoekt." eigenlijk een hele goeie vraag als reactie op "En in de Bijbel staat precies alles wat wij nodig hebben te weten niet meer en niet minder."
rietje; eigenlijk geef je inderdaad aan dat je hier niets te zoeken hebt. Als dit daadwerkelijk is hoe je erover denkt, zeg je dat wanneer je iets wilt weten je eerst kijkt in de bijbel, en als je daar het antwoord niet vind, het schijnbaar niet nodig is om het te weten of zo.
Ook de opmerking dat je totaal geen behoefte hebt aan het verbreden van je horizon is veelzeggend, aangezien je zelf eerder bij je vragen hebt aangegeven dat je in sommige gevallen benieuwd was ondanks dat je er niet in geloofde. Was dat dan gelogen?
Dit zijn opmerkingen die het idee kunnen geven dat je je met de verkeerde motivatie op deze site bevindt - je zegt geen behoefte te hebben aan kennis die niet in de bijbel staat, en geen interesse te hebben in nadenken over hoe anderen in het leven staan (waarvoor je tenslotte ook je geestelijke horizon zou moeten verbreden - een gevolg van het inleven in anderen). Wat voor reden zou je dan wel kunnen hebben om hier rond te hangen?
Ik neem aan dat dit niet klopt, hoor. Ik hoop van harte dat hier sprake is van een misverstand. Maar weet dat deze opmerkingen op deze manier kunnen worden geïnterpreteerd, en denk even na voordat je ze maakt. Dit soort opmerkingen zou anderen het idee kunnen geven dat je hier niet zit met om "eerlijke" redenen, met als mogelijk gevolg dat ze je maar gaan negeren. En dat lijkt me voor jou ook niet fijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oke ik snap je maar zo bedoel ik het inderdaad niet, probeer alleen mijn mening en kijk op de dingen te geven. Maar ik had het alleen over buitenaards leven dat staat voor mij vast ja en daar hoef ik niet over na te denken, en bij de rest van de vragen vind ik het erg interresant hoe mensen erover denken ja, en dat probeer ik altijd met respect en eerlijkheid te doen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.