Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet je een laptop SNEL & Goed vast op een stampende zeilboot ?

Wie kan mij vertellen hoe ik mijn laptop SNEL&GOED vastzet op een stampend en laverend zelschip?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
880

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Of dit voor jou acceptabel is weet ik niet, maar het volgende voldoet uitstekend:

Zet één of twee brede stukken klittenband vast op het schip. Gebruik kwaliteitslijm om de corresponderende stukken klittenband aan de onderkant van je laptop te lijmen.

Op het schip is het dan een kwestie van je laptop even goed vastduwen, en hij zit echt stevig vast.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vaak heeft klittenband een "zachte" en een "harde" kant; de "zachte" kleeft dan goed vast aan de "harde".

Zorg er in dat geval voor dat je de "zachte" helft aan je laptop vastlijmt. Dan is de laptop nog enigzins op schoot of in je bed te gebruiken zonder dat het onaangenaam wordt.
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Met haakjes met een laagje rubber ertussen. De rechthoekige haakjes kan je kopen in de bouwmarkt, het rubber bij een zeilwinkel bijvoorbeeld.

Toegevoegd na 3 minuten:
Wat ook nog kan is een iets verdiepte bak maken (of wat plankjes die als randen fungeren) met daarin anti-slip materiaal en twee elastieken eraan die je er met haakjes dwars over kunt bevestigen. Dan kun je je laptop ook nog loshalen en gemakkelijk open en dicht doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klittenband
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar zijn uiteraard oplossingen voor te koop.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Zijn die oplossingen *snel*?
AWM
14 jaar geleden
Jezeker, een paar clipjes en ie zit vast!
Secondelijm:snel en vast!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerder genoemde oplossingen kunnen inderdaad. Een bakje, klittenband en haakjes alleen let wel op dat je de koeling van je laptop niet blokkeerd. Aan de onderkant en een of meerdere zijkanten zitten ventilatie sleufen een ventilator in je laptop zorgt er voor dat de hitte die van je CPU afkomt afgevoerd word. Het blokkeren van deze ventilatie sleufen kan tot over verhitting zorgen met mogelijk schade aan je laptop. Deze schade kan aanzienlijk zijn en reparatie kost vaak meer dan een nieuwe laptop.

succes, Edwyn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding