Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn account hier sluiten en welke zekerheid heb ik dat mijn gegevens niet in een of andere database van Ise media achterblijven?

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
in: Overig
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Hoe je je account hier (eventueel) kunt sluiten kan ik je helaas niet vertellen, vraag het eens via de optie 'contact' bovenin beeld.

Het tweede deel van je vraag kan ik je wel op antwoorden, het internet als zodanig heeft namelijk nogal een goed geheugen, dus zelfs als je hier je account op zou heffen en het tot gevolg heeft dat de beheerder van deze website zijn database en / of cache leegmaakt, dan nog heb je een goede kans dat je bijdragen aan deze website terug te vinden zijn via bijvoorbeeld google of websites zoals de waybackmachine die iemand in staat stellen om te kijken hoe een bepaalde website er op een bepaalde datum uitzag.

Wil je ook echt je gegevens van internet verwijderen dan wordt dit dus al een stuk lastiger en de enige methode is waarschijnlijk om echt alle sporen op te zoeken, vervolgens de verantwoordelijke persoon of organisatie op te zoeken en hiermee in contact te treden.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Goeie Vraag gaat zorgvuldig om met je persoonlijke informatie. We vragen je alleen om de gegevens die nodig zijn om het systeem te kunnen gebruiken, en delen deze gegevens niet met andere partijen.

Lees de gebruiksvoorvaarden een keer door,
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Gewoon via contact vragen als je het echt wil doen ze dat ook.
Waarom zouden ze het niet doen
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Voor zover ik weet is Ilse gewoon een bedrijf en moeten zij net als ieder ander bedrijf de gegevens 5 jaar in de administratie bewaren en nog eens 5 jaar in het archief voor de belastingdienst. Vervolgens zijn je gegevens dus ook in die 10 jaar beschikbaar voor politie en justistie. Of zoveel langer als een verjaringstermijn duurt...

Maar niet geheel onbelangrijk. Zo gauw iets op een schijf binnen komt. In dit geval 1 van de vele servers van Ilse. En deze schijf word na verloop van tijd volledig geformateerd. Dan nog zullen je gegevens op de schijf terug te vinden zijn. Alleen moeten die nulletjes en eentjes weer even worden geupdate naar leesbare taal...

Dus je gegevens zullen nog blijven bestaan zolang het internet nog bestaat...
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing