Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke persoon weet me dit goed uit te leggen?

Het zit zo je krijgt 4 jaar gevangenis straf in frans guyana. Bijv. Je zit sept 2007 vast en je mag in nov 2009 met verlof voor een week ze halen 1 derde deel voor je weg en je zit dan 2 jaar en 5 maanden hoe lang moet je nog vast zitten? goede antwoord pleace ...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
559
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De advocaat die echt weet hoe het in elkaar zit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was het antwoord op deze vraag eerder vandaag dan niet wat je wilde? Of het antwoord op je vraag twee weken geleden? Waarom trouwens 'bijvoorbeeld'? Dit is toch een echte situatie? Ik weet niet wat de regels in Frans Guyana zijn voor die week verlof (je zal die toch niet 'in hoeven halen'?), maar twee jaar en vijf maanden vanaf septemer 2007 is februari 2010. Maar dat wist je zelf ongetwijfeld ook al.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens mij 3 maanden
Verklaring 4 jaar zitten is 48 maanden - 1/3 =32 maanden - 29 maanden =3 maanden

Toegevoegd na 50 seconden:
1/3 is 16 maanden
2 jaar en 5 maanden zijn die 29 maanden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is me nu wel duidelijk dank u wel

Andere antwoorden (1)

Ik snap die 2 jaar en 5 maanden niet helemaal.
Als je 4 jaar moet zitten, dan moet je dus 48 maanden zitten. 1/3 van 48 = 16. Dus als ze 1/3 aftrekken moet je nog 32 maanden zitten, oftewel 2 jaar en 8 maanden.
Als je vanaf 1 september zit, dan is april 2010 je laatste maand en kom je 1 mei 2010 vrij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedank voor uw antwoord

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding