Ik beantwoord een vraag en iemand anders zegt later bijna hetzelfde, zie extra uitleg.?
Vervolgens wordt dit latere antwoord dat inhoudelijk bijna hetzelfde is als het mijne gekozen tot beste antwoord, mijn vraag is: Vinden jullie dat dit moet kunnen?
Het gaat mij niet om de misgelopen 10 punten, maar het staat wel in de richtlijnen dat je antwoord niet hetzelfde mag zijn als een vorig antwoord en als je te weinig punten hebt kun je bijvoorbeeld geen positieve en negatieve duimpjes geven, waardoor je dus wel in je mogelijkheden beperkt bent met minder punten.
Aanvulling: Ik wil hier niet specifiek noemen om welke vraag het ging, het is namelijk niet iets persoonlijks, maar iets algemeens over de werking van deze site. De antwoorden (die van mij en die van die ander) lagen ongeveer een uur uit elkaar, dus tegelijkertijd typen zal er niet dik inzitten.
Een antwoord hieronder spreekt over mogelijke 'vriendjespolitiek' door mensen die elkaar kennen. Daar had ik nog niet eens zo bij nagedacht, maar het is natuurlijk wel mogelijk. Zoals velen hieronder schrijven is er weinig aan te doen. Ik was echter wel benieuwd of dit onderwerp leeft onder de medegebruikers.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.