Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom geven veel mensen op deze site hetzelfde antwoord op een vraag?

Vaak geven mensen een uur nadat een antwoord gegeven is , nog eens exact dezelfde reactie op een vraag. Óf ze lezen niet, óf......?

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
in: Overig
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (9)

ze zijn gewoon te lui om antwoorden te verzinnen.Of ze lezen er inderdaad overheen
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
ze zijn niet geinteresseerd in het leveren van een goede bijdrage maar alleen in het verkrijgen van punten. En hiermee krijgen ze er weer een punt bij.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
ze steken hun kop in t zand (net als een struisvogel ;-)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Ik denk dat veel mensen zo overtuigd zijn van hun eigen gelijk dat ze de reeds gegeven antwoorden alleen snel scannen en dan hun verhaal doen.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Dat zijn puntenjagers. Is het trouwens mogelijk punten over te dragen? Want ik doe er toch niks mee.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
De vraag heeft een beperkt aantal juiste antwoorden. Welke dan nog extra bevestigdt worden.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
jep ik herhaal het antwoord van een voorganger nu ook weer als ik zeg dat er maar een paar of zelfs maar 1 goed antwoord is en het dus logisch is dat veel mensen hetzelfde antwoord geven, of het zijn inderdaad (zoals anderen ook al meerdere malen heben gezegd) puten jagers.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Voor de puntjes.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
om tegenwicht te bieden aan eventuele slechte antwoorden die er tussen staan.

Echt herhalen mag niet; dat had ik bij deze vraag eerder vandaag gedaan en die is wegverwijderd door een moderator die er de grap niet van inzag.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing