Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor tarief kun je vragen voor het breien van kleding voor anderen?

Er is mij gevraagd een baby pakje te breien,broek,jas,muts en sokjes.
wat kan ik daar voor vragen

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Daar zou ik voor in de winkel kijken.
Winkelprijs is m.i. wel ok.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat ligt er aan voor wie het is.
Zijn het goede vrienden kan je onkosten rekenen. Is het familie zou ik het gratis doen.
Maar voor anderen zou ik onkosten rekenen plus onkosten voor de tijd dat ik er mee bezig ben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
breien is nou niet echt iets wat je doet voor het grote geld. ofwel je doet het gratis voor familie of vrienden, of je vraagt een symbolisch bedrag van hooguit 10 a 20 euro als het om een wat vagere kennis gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je het als baan of bijbaan doet, dan kan je 10 à 12 euro per uur vragen. Je weet - neem ik aan - hoeveel uur je ermee bezig bent, dus dan kan je het sommetje maken. Als je het voor de aardigheid doet, dan vraag je gewoon of ze je een keertje gezellig mee uit nemen, eten in een restaurant bijv.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je bedoelt zwart, neem ik aan? Ik heb nog nooit gehoord van (in Nederland) breien in loondienst, en als zelfstandig ondernemer die alles netjes aangeeft, kom je echt niet rond van een uurtarief van 10 à 12 euro. Het uurtarief van een ondernemer kun je niet vergelijken met het salaris van een werknemer, omdat de ondernemer zelf allerlei kosten moet betalen die normaal vallen onder het kopje 'loonkosten' van een werkgever.
Materiaal kosten als het voor een goede bekende is, anders een tientje extra! Veel meer niet, anders kunnen ze het beter in de winkel kopen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een sokje en muts 5 tot 10 euro
En broekje en jas 10 tot 20 euro lijk mij. Voor een ander he dan? Maar voor een famile of een kennis zeg je sowieso ohh ik hoef geen geld hoor koop even paar wollen. En is opgelost...
Maar als hij/zij blijft aandringen, dan zeg je jah geef maar wat uit jou gemoed komt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding