Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (8)

@ betekent 'at' oftewel 'aan'.
15 jaar geleden
dan is de reactie gericht aan die persoon. Je moet het @ dan uitspreken op z'n engels dus at...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat houdt in dat de reactie speciaal voor de persoon wiens naam er achter staat bedoeld is.
Is vaak wel handig als er een hele rij reacties is en je eigenlijk wilt reageren op iets dat iemand vijf reacties daarvoor gezegd heeft, dan weet iedereen ook dat je speciaal daar op reageert.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
daarmee laat men zien op wie men reageert
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zodat je onderscheid kan maken, voor wie jouw reactie is bedoelt. Reageer je op de antwoordgever hoeft dat niet erbij.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat bij veel systemen, waaronder ook goeievraag.nl het goed kan voorkomen dat tegen de tijd dat je je antwoord/reactie geplaatst hebt er andere reacties tussendoor gekomen zijn. Als ik dan op persoon A reageer type ik meestal @A, om te voorkomen dat personen B en C die in de tussentijd reageren denken dat ik op hun verhaal een reactie geef.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in forums kun je reactie geven met een "quote" van iemand anders, daardoor weten andere gebruikers op het forum dat de reactie die erna geplaatst wordt vooral gericht is naar degene die dat stukje uit die "quote" geschreven heeft.

veel systemen hebben geen mogelijkheid om dat te doen, daarom zetten mensen er @ neer, gevolgd door een gebruikersnaam, om te laten weten dat er gereageerd wordt op een vorige gebruiker
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan is het voor die persoon!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing