Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Van suiker krijg je een energieboost maar daarna word je er 2 keer zo moe van. Druivensuiker is beter maar ook alleen op korte termijn.
Ga een stukje lopen, lekker wandelen of probeer jezelf tot dingen aan te zetten door positieve gedachten.
En ga op tijd naar bed, dan sta je ook frisser op en dat zorgt ervoor dat je energielevels op peil blijven. Zoek mensen op die je positieve energie geven.
Mediteren helpt ook op de wat langere termijn. Of laat je wat extra energie geven door een magnetiseur.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Energydrinks, Mars, snoepgoed...

Je krijgt hierdoor heel snel meer energie. Op de langere termijn lijkt me dit echter geen goed plan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Veel zoet snoep naar binnen proppen. Helpt wel,maar doe het niet te vaak!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door een banaan te eten krijg ik snel energie. Is in ieder geval wat gezonder dan snoep.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bewegen! Als je de hele dag lam op de bank zit, word je moe. Op het moment dat je van die bank af komt en gaat bewegen, krijg je ineens veel meer energie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn voorganger heeft gelijk.
Tip:Hardlopen. Ik ben daarna altijd helemaal hyper en mijn lijf zit dan vol adrenaline en energie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een suikerklontje geeft snel energie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik 's ochtends niet echt op gang kom, dan helpt een flinke bak koffie me wel om er met veel meer energie tegenaan te gaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dekstro energie snoep. Werkt snel en goed. This ook lekker
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
gezellige vrolijke muziek opzetten, en begin ergens aan.
je zult zien dat de muziek ook weer energieopwekkend werkt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing