Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heb ooit zijn gits ontmoetEn hoe was dat ?

Je eigen gits he je begelijder

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
688
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb is met een P, hep
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, dat Hyve-diploma had vast geen spelling onderdeel...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met een P? Met een D zul je bedoelen. En begeleider is met 'ei'.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn gids heeft mij begeleid in de Nederlandse taal.
(of voor jou: Me gits heb me begelijd in ut Hollans)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
..............Afrikaans?..............
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik val niet snel over een spelfoutje, maar dit is wel heel erg bont. Gelukkig is het voor mij ook zonder dat al geen beantwoordenswaardige vraag.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ik spreek mijn gids Aradia vrijwel dagelijks. Zij is gewoon 24 uur per dag bij me...

De eerste keer was tijdens een BDE en was een ervaring die ik nooit had willen missen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe kan die je gids zijn... Ze is een verzinsel: http://en.wikipedia.org/wiki/Aradia
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat betekend overigens BDE?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@mmm: Ik weet zeg alleen dat ik weet wat de naam van mijn gids is. En daarbij is wiki niet bepaald het meest betrouwbare medium in mijn visie... @Duchantain: BDE = Bijna Dood Ervaring...
Ik heb mijn gids nog nooit ontmoet denk ik. Ik weet ook niet goed wat ik hier voor voorstelling bij moet hebben. Kan iemand die dit wel heeft meegemaakt uitleggen hoe dat dan in zijn werk gaat. Misschien Starbless?

Mijn antwoord op je vraag luidt dus; Ik niet denk ik!

Daarnaast wil ik nog even zeggen dat de reactie van Prana niet klopt. Heb is niet met een p. Het woord heb met een b is juist, alleen heb zeg je na ik, na wie wordt het heeft. Gits is met een d (gids) en begelijder met ei (begeleider). Of was deze reactie van Prana sarcastisch bedoeld?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb er wel eens eentje 'gehuurd'. Om me rond te leiden in de Kashba van Marrakech. Daar kun je heel makkelijk verdwalen. Ik heb hem 's ochtends ontmoet. Dat was best aangenaam. In de loop van de dag bleek dat ie je toch van alles wilt aansmeren, maar daar hoef je niet op in te gaan.
(Lees meer...)
15 jaar geleden
Bij rondleidingen bij toeristische trekpleisters is er wel eens een gids geweest. Soms is dat interessant en leuk, en soms gewoon saai. Hangt helemaal van de gids af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik niet, ook niet tijdens BDE.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb al enkele tientallen ongevallen zonder noemenswaardige kleerscheuren of letselschade overleeft en sommige mensen zouden daar de hand van een gids in kunnen zien, maar ik beschouw het toch liever als een gelukkige samenloop van omstandigheden en onbewust goed reageren.
Ook tijdens een BDE-ervaring heb ik niemand gezien die op een gids lijkt.
Zo'n gids lijkt me best praktisch overigens, vooral als ik weer eens met ambtelijke vragen wordt geconfronteerd.
Als er iemand in de geestenwereld zich bevindt die me bij dat soort problemen kan bijstaan houd ik mij aanbevolen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding