Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

hou aandacht bij je werk en laat je door iemand overhoren over de stof. Als dit niet lukt neem dan bijles.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst even 1x alles doorlezen zodat je weet waar het over gaat (kan erg handig zijn ;p)
en daarna nog een x alles gaan lezen en naar elk stukje dat je gelezen hebt, even nagaan: wat heb ik gelezen? snap ik dit?

Zo leer ik het en zo blijft het bij mij het beste hangen (:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sluit me aan bij Xaamaa. Met als toevoeging: dat wat je leert ook gelijk opzoeken. Pak je atlas, kijk op Wikipedia. Dan onthoud je het beter en zegt het je meer als losse tekst.

De lesboeken voor AK zijn tegenwoordig rijk geïllustreerd. Veel info haal je uit die duidelijke plaatjes. Het zien blijft vaak langer hangen dan alleen de letters lezen. Bewust leren. Stukje voor stukje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: