Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom geven veel mensen precies hetzelfde antwoord op een vraag?

Er zijn misschien een paar woordjes tussen gekomen , maar als 1 persoon antwoord : dat is dit nummer (naam artiest, nr)

Dan komt er een volgend persoon die zegt dit : het antwoord is dit nr van deze artiest.

Het is zo irritant als mensen dat doen en ik vraag me dan ook af waarom ze dat doen

Toegevoegd na 1 minuut:
ik heb zelf het idee dat het om de punten gaan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Mensen krijgen op deze website een punt wanneer ze een vraag beantwoorden, ongeacht of hun antwoord iets toevoegt aan de antwoorden die al gegeven zijn. Ik vermoed dat dat de belangrijkste reden is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Soms typen mensen op hetzelfde moment, en dan komen de antwoorden vlak na elkaar.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als iemand echter na een uur ofzo nogmaals hetzelfde antwoord gaat geven, dan mag je die echt wel melden, dan is het puur puntjes halen.
13 jaar geleden
Soms kan je er niks aan doen als 2 mensen gelijktijdig hetzelfde antwoord geven maar meestal is het om 1 punt erbij te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerlijk is eerlijk, ik neem ook niet altijd de tijd om alle antwoorden te lezen voordat ik zelf een antwoord formuleer (als het er veel zijn). Het zou dus zomaar kunnen dat ik een van die eikels ben.

En soms staat er iets dat naar mijn mening ongeveer klopt, maar net niet helemaal. Als ik dan een aanvulling probeer te geven kan het dat er overlap in zit. Vooral omdat je tijdens het typen van je antwoord de eerdere antwoorden niet meer kan inzien totdat je je antwoord hebt geplaatst.

Btw: Waar heb je die punten voor nodig? Als je wil mag je er een paar van mij :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing