Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik dingen minder snel kwijt raken?

Ik ben erg chaotisch en ik probeer altijd om alles op orde te krijgen, maar 't lukt maar niet! Er gebeurt altijd wel iets waardoor er iets plotseling wegraakt. Geen idee hoe 't kan! Weet iemand wat ik kan doen zodat ik alles wat meer geordend kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Alles een vaste plek geven! Werkt super!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Koppel je spullen aan een GPS sleutelhanger. Koppel deze aan je iPhone (als je die tenminste hebt) en je kunt zeer gedetalleerd achterhalen waar ze liggen. Het werkt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je bijvoorbeeld papieren wil ordenen kun je het best alles in een snelhechter per onderwerp in een multomap doen. voor andere dingen kun je bijvoorbeeld alles een vaste plaats geven, en als je ten einde raad bent zijn er ook sleutelhangers te koop die om de 10 minuten een piep afgeven, die zijn duur en onhandig, maar je weet wel waar je spullen zijn. de sleutelhangers kun je kopen bij de 'expert'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet wel hoe je je sleutels niet kwijt raakt, ik bn zelf ook chaotish en heb in de Mediamarkt een ding gevonden voor ongeveer 2 euro, het is gewoon een sleutelhanger eigenlijk, maar als je fluit of een hard geluid, dan gaat die piepen en kan je het geluid volgen
zo weet je waar je sleutel/sleutelbos is.

succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing