Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op zoek naar een persoon weet alleen de voornaam en plaats waar ze woon hoe nu verder werkte vroeger in utrecht

Toegevoegd na 4 minuten:
werk niet meer moet nu rond de 80 zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je weet wáár ze werkte is het natuurlijk het slimst om daar te informeren of men weet waar ze nú werkt.

Toegevoegd na 38 minuten:
Het laatste deel van mijn antwoord zin kan na de toevoeging van de vraagsteller vervangen worden door: of men nog gegevens van haar heeft.
Een oproep in de Libelle en/of Margriet is wellicht een betere suggestie. "Wie kent X die vroeger werkte bij Y in Utrecht?"
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijkbaar werkt ze niet meer als ze nu rond de 80 is en het zal evenmin eenvoudig worden om haar nog ergens in de archieven terug te vinden als misschien 20 jaar geleden was dat ze er werkte...
Amadea
13 jaar geleden
Toen ik mijn antwoord gaf stond de informatie dat ze 80 is nog niet bij de vraag. Die is er later aan toegevoegd...
Wellicht zit er een heel verhaal achter waarom je deze persoon van 80 wenst terug te vinden.
Met alleen maar een voornaam, woonplaats en stad waar ze vroeger werkte, kom je misschien niet heel ver.

In jouw geval denk ik dat het best is om een oproepje te doen via bv. een radioprogramma of televisieprogramma dat misschien wel interesse heeft in het verhaal achter je zoektocht.

Ook een tip is trachten personen te contacteren die meer over haar kunnen weten, want elk detail kan helpen.
Belangrijke zaken om te achterhalen:
- achternaam
- exacte werkplek en werkfunctie
- ...

Veel succes met je zoektocht!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding