Wat zijn duidelijke kenmerken signalen dat een meisje aandacht wilt?
Op een dag heb ik op deze site gelezen dat, meisjes het liefst fleurten door aandacht te krijgen van een jongen.
Ik noem hierbij een aantal voorbeelden waarvan ik niet zeker weet als ze met mij flirt of niet
- Ik leerde het meisje via een vriend van mij kennen. We hadden elkaar alleen de hand geschut en niet meer dan 1 min lang gesproken. Ze voegde mij toe op hyves met als reden dat ze mij tof vindt.
- We hebben ondanks deze drukke week ( bevrijdingsfestival) diep in de nacht zitten te praten via msn.
- Gisteren bleef het gesprek tot half 4 terwijl zij de volgende dag school had ( vroeg opstaan)
- Ze reageert meestal binnen 3 min na dat ik iets heb vertelt op msn. Ze blijft ook spontaan doorpraten bij dode momentfases.
- Ze mocht niet alleen over straat van haar ouders omdat, ze wilde stappen met haar vriendinnen. Ik stelde haar voor als ik haar kwam ophalen. Vervolgens krijg ik later t e horen dat ze dacht dat ik haar ook thuis bracht. (voordat ze ging stappen had ze een verjaardagsfeestje van een vriendin). Ze vroeg hierbij ook om toemstemming als haar vriendin het goed vond als ik haar bracht. En achteraf blijkbaar ook ophaal.
- Ze stuurt mij Nederlandse rapteksten (liefde) om te vragen wat ik ervan vind. Terwijl ze weet dat ik het liefst naar opgezwolle etc. luister.
Groetjes,
Wausch
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.