waarom had ik eerder kpn ontvangst op mijn nieuwe abonnement bij telfort, en een dag later, netwerk van telfort.sim in oude N70, ook hier telfort.???
vorige week abonnement telfort, nieuwe iphone 4 gekocht[ kpn toestel ] microsim geplaatst, en vind automatisch het kpn netwerk, zag je ook linksboven, tot zover oké. een dag later, na contacten te hebben gecopieerd op de sim via mijn oude nokiaN70, zag ik tot mijn verbazing het netwerk van telfort, ook dat gaf de iphone aan linksboven, naar instelling, en dit keer handmatig netwerk zoeken, dan heb je keus uit drie aanbieders, vodafone-t-mobile-en kpn, kies voor kpn, en verdomd dat er wederom weer het netwerk van telfort word aangegeven, 30 minuten gebeld met telfort, want het signaal is ontzettend slecht, en binnenshuis valt het helemaal tegen, tot wegvallen toe. 30 minuten bellen heeft niets opgeleverd. en dat kan wel kloppen, gezien het niet aan de iphone ligt, want ik heb de micro sim met bijgeleverde adapter in de nokia N70 geplaatst, en ook hier geeft hij het netwerk van telfort aan.! heb nog een pré paid sim van telfort, en deze sim geeft het netwerk van kpn aan, wil graag weten hoe dit zit, zit het hem in de aanbieding van telfort, 200 belminuten voor euri's 5,- ? waarom had ik in eerste instantie dan wel het netwerk van kpn, heeft 1 dag geduurd, ik snap hiet helemaal niets meer van, wie o wie kan mij duidelijkheid geven wat het probleem is, ik ga er niet van uit dat het aan mijn iphone ligt,gezien ook mijn oude nokia het netwerk van telfort aangeeft. alvst dank
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.