Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe stel ik mijn Humax apparaat in?

Ik probeer het even zo goed mogelijk uit te leggen, wegens ’ omstandigheden’ is bij ons alles afgesloten: tv, digitale tv (met pasje), internet en telefoon (van ziggo).. nu heeft mij moeder als oplossing een KPN digitale tv kastje beneden aangesloten van een familielid, dit werkt prima en we hebben gewoon tv.. behalve boven.. Ik slaap op zolder en heb van een kennis een ziggo pasje gekregen die het wel zou moeten doen om tv te kijken en zelf een Humax kastje aangeschaft waar het pasje in kan.. Deze is nu aangesloten, het werkt wel maar ik heb geen beeld, blijkbaar geen ontvangst.. moet hier perse weer de tv voor aangesloten zijn wil ik tv kunnen kijken? Want ik vind het raar dat het KPN kastje het wel zelf doe

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
853
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ziggo pasjes werken postcode, dus dat zal het probleem zijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat je tv van kpn via digitenne zal hebben.
Heb je bij de humax kast je cai kabel aangesloten? Dit is wel nodig. Kpn haalt het beeld "uit de lucht". Tv via ziggo heb je de cai nodig. De Humax kast is een decoder. Die filtert het digitale signaal uit de kabel en decodeert dit tot beeld. Om na te gaan of je geautoriseerd bent moet er een pasje gebruikt worden. Ook ligt het eraan waar je woont. Het digitaal signaal moet wel beschikbaar zijn in jouw regio.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding