Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestelling niet aangekomen.

2,5 week geleden heb ik iets besteld via de website van CottonTrends. Het product heb ik alleen nog steeds niet ontvangen. Heb wel al via de mail contact gehad met het bedrijf. Ze vertelde me het volgende: Zoals je in onze Algemene Voorwaarden kunt lezen, zijn wij niet verantwoordelijk voor vertraging of verlies van transport.
Heeft iemand ervaring met zo'n situatie? Is er een mogelijkheid dat mijn pakje na zo'n lange tijd nog steeds bezorg kan worden? Wat kan ik het beste doen op dit moment?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Allereerst nagaan door welke expediteur het transport van de bestelling plaatsvindt en vervolgens aan de hand van de pakketgegevens de route van het pakket tot het laatst traceerbare moment vaststellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor u antwoord. Ze bezorgen de pakketjes via TNT. Ik heb echter nooit een Track&Trace-nummer ontvangen van het bedrijf. Zo kan ik ook niet nagaan in welke status het pakketje zich bevindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ondanks het ontbreken van dat nummer is TNT bereid en in staat om een onderzoek naar de afleverstatus van het pakketje in te stellen. Daar gaat TNT uiterst serieus mee om.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: