Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestelling niet aangekomen.

2,5 week geleden heb ik iets besteld via de website van CottonTrends. Het product heb ik alleen nog steeds niet ontvangen. Heb wel al via de mail contact gehad met het bedrijf. Ze vertelde me het volgende: Zoals je in onze Algemene Voorwaarden kunt lezen, zijn wij niet verantwoordelijk voor vertraging of verlies van transport.
Heeft iemand ervaring met zo'n situatie? Is er een mogelijkheid dat mijn pakje na zo'n lange tijd nog steeds bezorg kan worden? Wat kan ik het beste doen op dit moment?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Allereerst nagaan door welke expediteur het transport van de bestelling plaatsvindt en vervolgens aan de hand van de pakketgegevens de route van het pakket tot het laatst traceerbare moment vaststellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing