Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kun je hakken terugbrengen waar je 1/2 keer op hebt gelopen, en een heel klein beetje zijn versleten?

Snel weten, heb namelijk spijt van de aankoop. Ik loop toch nooit op hakken. En ik heb er wel 70,- euro voor betaald.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, beschadigde producten kun je vaak niet terug brengen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Waarschijnlijk niet, maar je kunt het altijd proberen.. Anders kun je ze nog op marktplaats ofzo verkopen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee je kan ze alleen retour brengen als er een productiefout mee is , bijv je zool begint los te gaan of iets dergelijks maar anders neemt de winkel het product niet terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij veel winkels kun je binnen een bepaalde termijn je spijtaankopen wél ruilen, als ze tenminste ongebruikt en onbeschadigd zijn.
Overigens moet je een spijtaankoop niet verwarren met een ondeugdelijk product. Vertoont jouw pas gekochte product mankementen? Dan heb je recht op reparatie of vervanging.

Aangezien jouw schoenen geen mankementen vertonen en gebruikt zijn, heb je geen recht op geld terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het vaak zat gedaan. Goed schoonmaken met een vochtig doekje, en zorgen dat de stickertjes weer op de zool zitten. Losse rafeltjes wegknippen of wegvijlen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk het niet, want je blijf zien dat het nieuwe eraf is. En jij wilt ook geen schoenen kopen, nieuw en duur, die door een ander al twee keer gedragen zijn.

Maar wat let je. Probeer het.

En leer hierme dat een impulsaankoop niet goed is. Volgende keer passen. Naar huis en over nadenken. Volgende dag weer terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding