Geen aandacht van me vader wat nu?
Ik weet dat kinderen snel kunnen overdrijven maar nu niet.
Mijn ouders zijn gescheiden me vader heb een nieuwe vrouw en 2 stiefkinderen het probleem is eerst toen hij nog geen vrouw had gingen we elk weekend dat we er waren leuk een film huren/leuke dingen doen(aandacht geven) en we zaten buiten al een kwartier van tevoren te wachten nu zitten we maar een beetje achter de laptop te wachten en als ik (en me broer) daar zijn zitten we maar een beetje te laptopen maar ik durf ook niet naar me vader te gaan en zeggen ''papa waarom geeft u ons geen aandacht meer zoals vroeger'' bijvoorbeeld en ik hou nog wel van hem maar ja altijd leuk als ik weer naar me moeder kan.
en nog iets hij zegt altijd als je wil mag je wel een keer bij je moeder een weekend blijven nou me broer dee dat niet maar hij kwam en ging met ze vrienden iets doen en kwam tuis en ging eten en in de avond was me vader niet thuis en toen hij thuis was ging hij(me broer) slapen. De dag erna moest hij in de ochtend werken en in de middag ging hij naar ze vriendin en de dag erna ging i via ze vriendin naar me moeder hij zij toen niks maar hij woord dan boos op me moeder(zijn ex) zo is het met meerdere dingen.
ik ben 13 jaar meschien heb je wat aan de leeftijden
me broer is 14 jaar
ik hoop dat jullie raad voor me hebben wand ik wil er nog wel (leuke) contact mee hebben.
Alvast bedankt danny
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.