Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat kun je doen als de brievenbussen niet meer gebruikt word?

wat moet je doen als er geen post meer rond word rond gebracht? wat zou je kunnen doen met de brievenbussen?

Toegevoegd na 10 minuten:
op school moeten we hier iets voor bedenken.
en het geld ook voor een cijfer:(
kan ik wel hard gebruiken maar daar gaat het even niet om

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
603

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Oneindig veel ! Denk aan b.v. poetslappen, schoenpoetsmiddelen,sokken enz. enz. in op te bergen. Je kunt er een plantenbak van maken. Van heel veel brievenbussen een kunstwerk maken. Recycelen tot korrels en daar weer andere voorwerpen van maken zoals paaltjes die je op straat ziet staan. Laat je fantasie maar op hol gaan, want dat is, zeker te weten, de bedoeling van de schoolopdracht.
Succes!

Toegevoegd na 23 minuten:
Ha ha, of in de grond begraven en als de brievenbus dan ooit over 100 jaar ofzo, wordt opgegraven, dan vragen ze zich af wat voor `n voorwerp dit is. Je kunt er dan wel een briefje bij doen dat het een brievenbus is uit 2011, maar ik ben bang, dat ze dan weer niet begrijpen wat brieven zijn!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Volgens mij heeft PVV kamerlid Cornelissen wel een idee #Brievenbusplassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL
Je zou er vogelhuisjes van kunnen maken.
Of je zou er een webcam in onder kunnen brengen waarmee je de straat in de gaten houdt.

Maar ik zou me er nog maar geen zorgen overmaken, de echte post zal nooit helemaal afgeschaft worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vuurwerk in proppen en opblazen :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er blijft nog reclamemateriaal of een krant over wat erdoor moet. Als er niets meer door hoeft, dan verdwijnen de brievenbussen. In de winter kun je er een koelkastje van maken. Je kunt er een beveiligingscamera in maken met een klein lensje aan de buitenkant voor diefstalpreventie of registratie en zien wie er voor de deur staat. Je kunt er hondengeblaf inbouwen als iemand aanbelt. Kost je wel hondenbelasting. Je kunt er de handschoenen en mutsen opbergen als de winter is afgelopen, een opbergkastje dus.
Succes met de opdracht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding