mag dit? zie uitleg
Ik moet morgen trakteren voor de klas omdat ik mijn frans boek ben vergeten te kaften en als ik niet trakteer word ik er uitgestuurd mag dit zomaar van de wet ??
Als ik jou was zou ik trouwens vanavond maar wel even dat boek kaften. Hoeveel moeite is dat nou.....
Chauffeurs van zandauto,s die hun lading op de verkeerde plaats hadden gekiept moesten de volgende dag een taart meenemen voor bij de koffie.
Net als het laatste koekje nemen, dan laat jij de hond uit.
Neem je verlies en blaas het niet op.
JIJ doet niet wat is gevraagd en probeert vervolgens de ludieke actie van een leraar je toch over de streep te trekken onderuit te halen.
Ik denk nl dat de leraar je uiteindelijk WEL de toegang tot de klas kan ontzeggen als je niet luistert. Zou je dat soort maatregelen liever willen soms????? Lekkere mentaliteit als je zo doorgaat....
Ik heb zelf mijn boeken nooit gekaft, ik was een van de weinigen in mijn klas die dat niet deed maar toch, het verplichten tot kaften is onzin, als je de boeken beschadigd moet je gewoon dokken natuurlijk, maar daar heeft diegene dan zelf voor gekozen.
Zelfs als je de rekening van het boek krijgt zit de school nog steeds met een verlies post. Als zo nl voldoende boeken van een druk verloren gaan moeten ze alle boeken vervangen om te zorgen dat alle leerlingen dezelfde lesmethode gebruiken (er zitten nog wel eens forse verschillen tussen nieuwe en oudere versies) en ze hebben in het beste geval nog steeds de administratiekosten die ze niet kunnen verhalen.
ik zou letterlijk een zak chips kopen en de leraar 1 chippie geven en de rest met me vrienden eten, wat denkt die leraar wel niet dat ie is. mij even zeggen dat ik iets voor hem/haar moet kopen, dat is me zakgeld waar ik een maand van moet leven. pff
Oorzaak = boek niet gekaft
Gevolg = leraar beetje boos, maar verzint een ludieke oplossing
Reactie = huilie huilie doen. Dat soort gedrag, daar hoor je ongeveer over heen te zijn als je 9 jaar bent. Heb je een ontwikkelingsachterstand en zit je op het speciaal onderwijs? Zo nee: kappen met die onzin. Gewoon iets mafs terug doen en er om lachen. En kaften, dat boek!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.