Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je verliefd zijn op iemand terwijl je die gene niet knap vind?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ja natuurlijk kan dat! Als je iemand leuk vind terwijl hij niet knap is dan vind je zijn innerlijk leuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wauw fantastisch antwoord , top!!!
Xd grtz jwz <3

Andere antwoorden (5)

Ja natuurlijk! Het gaat om het innerlijke niet van dat die niet knap is!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk! Het begint immers te kriebelen omdat je iemand leuk vind, grappig, aardig, lief, aantrekkelijk (Ondanks z'n grote neus, flaporen of kale kop of hangbillen)....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja klopt hij is aardig lief en grappig jmmr dat ik geen
Plusje kan geven:( maar bedankt voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hihi, hoop toch niet dat dit de beschrijving is van 1 enkel persoon? AO97
ik heb er al een plusje bij gedaan :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha nee joh :P
Iemand heeft altijd wel iets aantrekkelijks. Mooie ogen, leuke krullen, een lieve lach. Dat is hetgeen waar je verliefd op kunt worden, of iets aantrekkelijks in zijn/haar persoonlijkheid. Goed gevoel voor humor bijvoorbeeld, als je daar van houdt.

Uiteindelijk word iedereen oud en lelijk, dan kun je beter een lief vriendje hebben dan iemand die ooit knap was.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi gezegd dankje(:
Kimath
13 jaar geleden
Geen probleem. Ik heb zelf wel eens vriendjes gehad, waarvan mensen eerst zeiden dat die niet knap was. Ik gaf deze uitleg, en vertelde erbij dat het mijn vriendje en mijn keuze was.
Toen waren ze wel stil :)
Niks aantrekken van andere mensen, als jullie 2 maar blij met elkaar zijn :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo is dat, schoonheid gaat voorbij, maar lelijkheid ook. En je kunt beter een vent hebben die steeds mooier dan steeds lelijker wordt ;-)
Hoe knap iemand is hoeft niet uit te maken of je van iemand houdt. Het gaat erom dat je jezelf voelt bij degene waar jij verliefd op bent. Hij of zij accepteert je zoals je bent. Het zou toch van de zotte zijn dat dat alleen knappe mensen verliefd kunnen zijn/worden. Knap is ook maar een betrekkelijk begrip; wat ik knap zou vinden hoeft een ander niet knap te vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker !! Echte schoonheid zit vanbinnen !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: