Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verkleed je je als een meisje ? ( weddeschap )

Ik heb met iemand een weddenschap , van me als meisje verkleden maar het moet zo goed mogelijk . Hoe gaat dit het beste. Liefst iets dat er direct terug afgaat

Toegevoegd na 3 minuten:
Liefst veel details . Ik ga dit doorsturen naar het meisje dat mij gaat verkleden snapie ;D

Toegevoegd na 6 minuten:
Liefst veel details . Ik ga dit doorsturen naar het meisje dat mij gaat verkleden snappie ;D

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.4K
Kimath
13 jaar geleden
Ga de straat op en kijk eens om je heen. Dan weet je hoe meisjes er uit zien en hoe ze zich kleden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

rok aan pruik aan en makeup op
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten eerste make-up. Rokje of jurkje zijn dingen die echt typeren als je op een meisje wil lijken. Een pruik met lang (krullerig?) haar. Maillot aan. Hakschoenen, sieraden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe een rokje aan, een strak shirtje, en doe sinaasappelen onder je shirt ;). Zet een huge zonnebril op (hoef je niet met makeup te werken) en doe een paar armbanden om.
Als je het snel uit wil hebben; doe ipv een rokje een broek aan, gewoon een jongensbroek, en zeg dat baggy jeans heel hip zijn voor meisjes. Shirt kan je snel omwisselen, of trek er iets anders over heen. Armbanden en zonnebril kunnen makkelijk en snel af.
Succes en veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook nog n bh lenen & daar veel wc papier instoppen :dp
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding