Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Ja. De beller heeft de verbinding opgezet, dus hij betaald, ook als hij in de wacht gezet wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ohoo let op je woorden
Ja, en dat is eigenlijk heel raar. Het zou mij niet verbazen als daar ooit een einde aan komt, en er een systeem komt dat wat logischer en eerlijker is. B.v. 50 cent per gesprek.

Want nu is het zo, dat als een bedrijf zijn zaken niet op orde heeft, extra veel geld verdient. En een servicegericht bedrijf verdient er niets aan. Chaos wordt beloond.

Bovendien is het heel vreemd, als je beseft, dat meestal als je iets betaalt, je daar iets voor terugkrijgt. Hier is het tegenovergestelde het geval. Je wordt dubbel gepakt. De irritatie van het wachten èn je moet daar nog voor betalen ook. Hoe groter de irritatie, hoe meer geld het je kost. In principe is het zo, dat wachten je geld kost, en ik moet de eerste tandarts nog zien, die 10 Euro per kwartier rekent, voor het verblijf in de wachtkamer.

Ik heb het overigens niet over 10 of 15 cent/ pm-nummers. De praktijk leert dat je bij die nummers ook niet vaak of lang hoeft te wachten. Dat bewijst des te meer, dat bedrijven die 75 cent per minuut rekenen er belang bij hebben, dat klanten moeten wachten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: